تعامل کانونهای فرهنگی هنری با امام جماعت و بسیج رمز موفقیت در حوزه مسجد

بابائیان گفت: تعامل کانون های فرهنگی هنری با امام جماعت، پایگاه مقاومت بسیج و دیگر ارکان مسجد، رمز موفقیت در برنامه های مختلف اجرا شده در مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرسول بابائیان» امروز(18 اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد حدود سه سال است که فعالیت های خود را در زیست بوم بچه های مسجد ثبت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند در ادامه بیان کرد: سامانه بچه های مسجد هر سال تکمیل تر می شود و فواید بسیاری برای کانون ها داشته است از جمله اینکه کانون ها می توانند با برنامه های سایر کانون ها در سطح کشور آشنا شوند.

 

وی با اشاره به طرح «شنبه های کتاب» گفت: این طرح به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخونی با محوریت امام جماعت مسجد برگزار می شود و تنها مربوط به یک روز نیست و در طول هفته ادامه دارد.

 

بابائیان در خصوص دوره های مجازی سامانه بچه های مسجد عنوان داشت: این دوره ها مربوط به بخش های فرهنگی، هنری و کتابخوانی و نهج البلاغه خوانی و غیره بوده است و اعضای کانون ها استقبال خوبی از این طرح ها داشته اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند با بیان اینکه زیرنظر بودن امام جماعت مسجد یکی از عوامل پیشرفت کانون های فرهنگی هنری است، گفت: کانون ها با همیاری و هم فکری مجموعه های فعال در مساجد اقدام به اجرای برنامه های خود می کنند و این موضوع باعث شده تا کانون ها پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1155886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha