لزوم فرهنگ سازی حفظ منابع طبیعی در جامعه با کمک رسانه ها

غیرتی گفت: منابع طبیعی سرمایه ارزشمند شهرستان زیرکوه است و نیاز به حفظ و مراقبت ویژه دارد و در جهت فرهنگ سازی حفظ و احیای منابع طبیعی نیاز به کمک رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (18 اسفند) در جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: منابع طبیعی سرمایه ارزشمند شهرستان زیرکوه است و نیاز به حفظ و مراقبت ویژه دارد.

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه در ادامه بیان کرد: حفظ سرمایه ارزشمند طبیعی در گستره وسیعی شهرستان زیرکوه کار افراد محدودی نیست بلکه باید حفظ منابع طبیعی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه در منابع طبیعی نیاز مبرم به فرهنگ سازی داریم، افزود: در این راه از اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم درخواست داریم تا در حوزه فرهنگ سازی حفظ و احیای منابع طبیعی کمک نمایند.

 

غیرتی با توجه به اینکه قشر عظیمی از مردم شهرستان زیرکوه دامدار و کشاورز هستند، ادامه داد: حفظ منابع طبیعی ذخیره ارزشمندی برای مردم شهرستان زیرکوه است و باید به این موضوع بسیار جدی توجه شود.

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه عنوان کرد: منابع طبیعی نیاز به احیا و توسعه دارد و هرقدمی که در راه منابع طبیعی و آبخیزداری برداریم باعث ایجاد اشتغال در این منطقه شده است.

 

غیرتی در پایان در خصوص طرح های آبخیزداری گفت: این طرح ها جزو برنامه های اصلی ما در شهرستان زیرکوه است و در این حوزه اعتبارات ویژه ای قرار خواهیم داد.

کد خبر 1155899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha