تبعیت از ولایت؛ کلید واژه وصیت نامه شهدا / مسئولان پاسخگو باشند

مصطفی پور با بیان اینکه تبعیت از ولایت کلید واژه وضعیت نامه شهدا است گفت: مسئولان باید درباره تحقق آرمان های شهدا پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی‌پور» امروز (چهارشنبه، ۱۸ اسفند) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در سالن شاهد و ایثار رشت اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بابیان اینکه شهدا دو امانت برای ما برجا گذاشتند گفت: یکی راه و مکتب و دیگری خانواده معظم شهدا و جانبازانی که یادگار دوران جنگ تحمیلی هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید درباره تحقق آرمان‌های شهدا پاسخگو باشند تصریح کرد: امروز حراست و پاسداری از امانات شهدا وظیفه خطیری است که برعهده همگان است.‌

 

مصطفی پور تصریح کرد: اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم به یک کلیدواژه اصلی بر می‌خوریم و آن همراهی با امام (ره) بود و این موضوع خط قرمز آنها بود که اهمیت رفتار ما با امام فعلی جامعه را نیز نشان می دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه شهدا از ما انتظار دارند در تبعیت از ولایت کوتاهی نکنیم خاطرنشان کرد: شهدا سخنان امام را تقسیر به رای نمی‌کردند و اطاعت محض داشتند. اما امروز مسئولین چنین رفتاری با رهبری ندارند و گاها نظر خود را بر نظر ایشان ترجیح می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه شکست‌ها و به ثمر ننشستن اهداف در طول سال‌های انقلاب، ناشی از زمین گذاشتن حرف رهبری است افزود: تمام توفیقات در حوزه‌های مختلف به دلیل پیروی از عین فرمایشات امام مسلمین است.

 

مصطفی پور با تاکید بر اینکه کسی جز خانواده شهدا نمی‌تواند سختی و مشکلات آنها را درک کند تصریح کرد: همه ما مدیون صبر و ازخودگذشتگی خانواده شهدا هستیم و امنیت و آرامش کشور ثمره صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه هر چقدر هم برای خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران کار کنیم باز هم بدهکار آنها هستیم اظهار داشت: این افراد سال‌هاست که با سختی های به جا مانده از دوران دفاع مقدس می جنگند و این سختی ها با پول جبران نمی شود.

 

در پایان این مراسم از زحمات «عبدالله پاکاری » که از آبان سال ۱۳۹۵ ریاست بنیاد شهید گیلان را عهده‌دار شد، تقدیر و «محمدرضا داوطلب» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معارفه شد.

کد خبر 1155907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha