اردوی راهیان نوردانش‌آموزی در بستر شاد برگزارمی شود

سرهنگ خالقیان گفت: براساس به صلاحدید آموزش و پرورش و احساس خطر از موج ششم کرونا، اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به صورت مجازی از طریق برنامه شاد برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، سرهنگ «علی خالقیان»در نشست خبری خود با اشاره به برگزاری اردهیان راهیان نور گفت: شیوع کرونا باعث تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس ازجمله برگزاری اردهای راهیان نور نشده است.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به آغاز اعزام دانشجویان به راهیان نور در قرارگاه علم‌الهدی از ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ اظهارداشت: این اعزام ها تا۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت.

 

وی ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه، جهاد تبیین را از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور عنوان وپیش‌بینی کرد: یک هزار و ۱۰۰ دانشجو به این اردوها اعزام شوند.

 

خالقیان همچنین از اعزام کاروان طلاب استان سمنان به اردوی راهیان نور در روز گذشته( ۱۷ اسفند) خبردادوافزود: در سالروز شهادت شهدای هفت تپه، که ۴۰ نفر از آنان اهل استان سمنان بودند، ۶ اتوبوس با ۱۲۵ نفر به مدت پنج روز به این محل اعزام شدند.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به ۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور اظهارداشت: تولید و بازپخش محتواهای راهیان نور از طریق فضای مجازی و صدا و سیما، بهره‌گیری از ظرفیت چهره‌های موثر دفاع مقدس به منظور خاطره‌گویی، راه‌اندازی کاراوان خادم‌الشهدا و حرکت به سمت مزار شهدا و غبارروبی در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند و حضور این خادمان در نماز جمعه و استقرار نهضت کمک‌های مومنانه از جمله برنامه‌های این روز است.

 

وی با اعلام اینکه  اردوی راهیان نور دانش‌آموزی براساس صلاحدید آموزش و پرورش و احساس خطر از موج ششم کرونا، به صورت مجازی از طریق برنامه شاد برگزار می‌شود اضافه کرد: همه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم استان سمنان، در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۲ و ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق برنامه شاد به صورت مجازی در اردوی راهیان نور شرکت کنند.

 

خالقیان تصریح کرد: اردوی راهیان نور خانوادگی برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ با حضور ۱۱ هزار نفر برگزار شد و امسال نیز خانواده‌ها می‌توانند با خودروی شخصی خود در اردوی راهیان نور شرکت کنند.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ خودرو در سامانه اردوی راهیان نور استان سمنان ثبت نام کرده‌اند پیش‌بینی کرد: این تعداد به یک هزار خودرو برسد و چهار هزار نفر در این اردوی خانوادگی شرکت کنند.

 

وی افزود: ثبت نام خانواده‌ها از استان‌های مجاور در اردوی راهیان نور استان سمنان منعی ندارد و این اردو به مدت پنج روز از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 1155921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha