جوانگرایی و امیدآفرینی دو رویکرد اصلی در انتخاب مدیران استانی است

هاشمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جوانگرایی و امیدآفرینی به عنوان دو شاخصه بیانیه گام دوم انقلاب، دو رویکرد اصلی در انتخاب مدیران استانی است.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدمحمد هاشمی‌معاون وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌یزد گفت: جان‌مایه بیانیه گام دوم مساله امیدآفرینی و جوانگرایی است.
 
وی افزود: امید و امیدآفرینی ذاتا از جوان بر می‌آید و دولت مردمی‌و انقلابی آیت لله رئیسی از بدو شروع در بخش‌های مختلف با توجه به این بیانیه سعی کرده این مساله را در برنامه‌ها و انتصابات پیش بگیرد.
 
معاون وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌ادامه داد: لذا با این تفاسیر اگر در استانی به گزینه جوانی برسیم که توانا باشد و بتواند شتاب را پیش بگیرد حتما آن را دنبال خواهیم کرد که استان یزد نیز از جمله این امر بود.
 
هاشمی‌بیان کرد: خانواده وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌عیال‌وار است بدین معنی که در استان چندین دستگاه عضو این خانواده هستند و ما نگاه بر این داشتیم تا می‌توانیم از عضو این خانواده برای مسئولیت‌‎ها انتخاب کنیم و آن را نیز مورد توجه قرار داده‌ایم.
 
وی گفت: حکم انتصاب مدیرکل 11 بند دارد که میعاد و میثاقی برای ما است اما در این رابطه باید اصحاب فرهنگ و هنر نیز برای تحقق آنها به ما کمک کنند.
 
معاون وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌ادامه داد: سرمایه انسانی یزد بسیار خوب و زیاد است و آنجه این سرمایه را نگه می‌دارد تعامل حسنه، اکرام و به میدان آوردن و کارسپاری است که امیدواریم پیش گرفته شود.
کد خبر 1155939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha