حمایت دولت سیزدهم‌ از تکمیل پارک موزه دفاع مقدس گلستان/ یادمان‌های شهدای گمنام‌ تکمیل می‌شود

کاظمی با اشاره به حمایت دولت سیزدهم‌ از پروژه های فرهنگی به ویژه در موضوعات دفاع مقدس و ایثار و شهادت از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پارک‌ موزه دفاع مقدس استان گلستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: پارک موزه دفاع مقدس مهم ترین و بزرگترین پروژه فرهنگی با موضوع دفاع مقدس است که امیدوار‌یم‌ با حمایت دولت انقلابی زودتر آن را به بهره برداری برسانیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: در یک برهه زمانی عملیات اجرایی پروژه به علت کمبود اعتبارات دچار وقفه و رکود شد تا اینکه از اواخر سال ۹۷ بار دیگر عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی این پروژه گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم توجه جدی به موضوعات فرهنگی به ویژه مسائل مربوط به حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 

کاظمی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس استان پیش بینی شد که امیدواریم بتوانیم با این منابع، پروژه را به بهره برداری برسانیم.

 

وی درباره مشخصات این پروژه هم بیان‌کرد: پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۱۷۰ مترمربع با زیربنای یکهزار و ۶۵۰ مترمربع در ۴ طبقه در حال ساخت بوده که شامل گالری های موقت و دائمی، کتابخانه، سالن امفی تئاتر، قسمت اداری و غیره است.

 

کاظمی یکی دیگر از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان در حوزه بنیا  حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را کمک به تکمیل یادمان های شهدای گمنام در سراسر استان برشمرد و گفت: در این بخش نیز قرار است دولت ۵ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص دهد.

 

کد خبر 1155988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha