کاشت ۱۱۰ اصله نهال مقاومت و غبارروبی ۴۶ مسجد منطقه ۱۳

به مناسبت ۱۸ اسفند ، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد و در سومین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ ، ۱۱۰ اصله نهال به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش این منطقه کاشته و غبارروبی مساجد نواحی چهارگانه انجام شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، محمد هادی علی احمدی گفت : همزمان با آغاز جشنواره شهید باکری و به مناسبت هفته منابع طبیعی ، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 ، برنامه های متنوعی را در محدوده نواحی چهارگانه اجرا کردند که همزمان با سومین روز این جشنواره ، کاشت نهال به یاد شهدای  مقاومت در بوستان ورزش ادامه یافت .


وی افزود : در این مراسم با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی ، جمعی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با کاشت110 اصله کاج ، کامکو آت ، انار گل و زبان گنجشگ به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش ومقابل  مقبره الشهدا ، یاد رشادت های شهدا را گرامی داشتند .


شهردار منطقه 13 گفت : در جشنواره شهید باکری ، از ظرفیت مشارکت شهروندان بهره برده ایم و در این حرکت فرهنگی همگی سهیم هستیم.  


او غبارروبی مساجد را از دیگر برنامه های این روز اعلام کرد و اظهار داشت : به مناسبت 18 اسفند ، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، ضمن غبارروبی مساجد منتخب در نواحی چهارگانه ، ترمیم فضای سبز محوطه مساجد و کاشت نهال در محور های منتهی به این اماکن مذهبی انجام شد.


شهردار منطقه 13 اضافه کرد : همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز ، برنامه های مختلفی در حال برگزاری است که غبارروبی مساجد از جمله آنهاست و تا پایان سال این سنت حسنت ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی و عبادت انجام می شود.  
 

کد خبر 1156001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha