اختصاص ۵ درصد واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی به ایثارگران/ برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران ۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد

وزیری با اشاره به دغدغه دولت برای حمایت از جامعه ایثارگران گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان گلستان قرار شد ۵ درصد واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به ایثارگران واگذار شود.

«اسرافیل وزیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: عزت، امنیت، استقلال و همه پیشرفت هایی که امروز به ان دست پیدا کردیم مدیون خون شهدا و جانفشانی و مجاهدت ایثارگران است که باید این قشر را بیش از پیش تکریم کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه ایثارگران دغدغه های متعددی از جمله درمان، مسکن، اشتغال و غیره دارند از توجه ویژه مجلی و دولت انقلابی به مطالبات ایثارگران قدردانی کرد.

 

وی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان گلستان یکی از تصمیمات و مصوبات خوبی که داشتیم اختصاص ۵ درصد واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به خانواده های ایثارگران‌ بود که در این‌ زمینه پیگیری و هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی این طرح انجام خواهد شد.

 

وزیری افزود: همچنین برای اینکه بخشی از دغدغه اشتغال خانواده های ایثارگر هم‌ برطرف شود دولت در این سفر تصمیم گرفت ۱۰ درصد تسهیلات اشتغالزایی مصوب برای استان را به جامعه ایثارگری اختصاص دهد.

 

وی همچنین گفت: یکی از مطالبات ما در سفر دولت تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران بود که دولت ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز اردوگاه سلامت و هم چنین ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدا مصوب شده است.

 

کد خبر 1156003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha