پیوند ورزش و مسجد تعالی جامعه را رقم می زند/تعامل ورزش و جوانان و کانون مساجد

مرادی با اشاره به نقش ورزش و مسجد در تامین نیازهای جامعه گفت: پیوند ورزش و مسجد برای نوجوانان و جوانان جذاب و تعالی جامعه را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مهدی مرادی« در دیدار با اعضای کانون های فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع)  و کارشناس امور کانون های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون اظهارداشت: تعامل بین بخشی برای خدمت به مردم و ایجاد عدالت اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نیاز است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون افزود: پیوند ورزش و مسجد برای نوجوانان و جوانان جذاب و تعالی جامعه را رقم می زند که در برخی از کانون های فرهنگی و هنری تاکنون رقم خورده و دستاوردهای آن برای جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه تعاملات فرهنگی بین ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نسل جدید برکات زیادی دارد، تصریح کرد: ارتباط بین بخشی می تواند در راه اندازی خانه های ورزش روستایی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری در حوزه ورزش اثر بخش باشد.

 

مرادی ادامه داد: 23 خانه ورزش روستایی در روستاهای این شهرستان راه اندازی شده که توسعه این مراکز با همکاری کانون های مساجد و دهیاری ها امکان پذیر است.

 

*تجهیز کانون های مساجد به وسایل ورزشی

 

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون در این نشست با اشاره به تعاملات گذشته این اداره بادیگر دستگاه ها افزود: تعدادی از کانون های مساجد این شهرستان در چند سال گذشته با حمایت خیرین به میز تنیس و صفحه دارت تجهیز شدند.

 

«علی معینی« راه اندازی خانه تنیس و برگزاری مسابقات ورزشی را در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد موثر خواند و اذعان داشت: همکاری هیات های ورزشی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری و دهیاری ها در این خصوص کارساز است.

 

کد خبر 1156012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha