آزادی زن زندانی محکوم به قصاص از زندان «عادل آباد» شیراز

حجت الاسلام موسوی گفت: با تلاش های اجرای احکام کیفری شیراز و شورای حل اختلاف فارس و کمک خیران و کانون «خدمت رضوی» و گذشت اولیای دم یک زندانی زن محکوم به قصاص از زندان «عادل آباد» شیراز آزاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (چهارشنبه 18 اسفند) از آزادی یک زندانی زن محکوم به قصاص در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این بانوی زندانی پس از ۱۱ سال با رضایت اولیای دم و کمک خیران از زندان «عادل آباد» شیراز آزاد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تقدیر از اقدام اجرای احکام کیفری شیراز و شورای حل اختلاف استان برای ایجاد زمینه این مصالحه افزود: این اقدام خیرخواهانه با مساعدت خیران و کانون «خدمت رضوی» وابسته به آستان قدس رضوی تکمیل شد و با پرداخت وجه المصالحه و اخذ رضایت کامل اولیای دم، محکوم علیه از زندان آزاد شد.

وی اضافه کرد: برقرای مصالحه و حل و فصل خصومت ها، رسالت ذاتی توسعه حل اختلاف استان فارس است و موجب کاهش ورودی پرونده ها به محاکم قضایی و کاهش اطاله دادرسی می ‌شود.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: رضایت اولیای دم این پرونده قابل قدردانی است و تلاش‌ های این حوزه تقویت فرهنگ عفو و حفظ روحیه برادری در جامعه خواهد شد.

 

کد خبر 1156048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha