یاد شهدا بستر هدایت عموم به سمت آرمان ها و ارزش های اسلامی  است

حجت الاسلام شاهرخی گفت: یاد شهدا و نشانه های شهدا ما را به سمت آرمان ها و ارزش های اسلامی و پایبندی نسبی به آن ارزش ها هدایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلیمن (سید احمد رضا شاهرخی) امروز در آیین رونمایی از تصاویر سرداران شهید استان لرستان در آزاده راه خرم زال، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: رسول گرامی اسلام(ص) فرمودند که دنیا آنقدر ادامه پیدا می کند تا فرزندی از فرزندان اهل بیت من که هم نام با من است، قیام کند و حاکمیت عالم را در دست بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: آنطور که در روایات هم آمده است، دوران غیبت امام زمان(عج) زمانی است که امتحانات سخت و آزمایش سختی برای انسان ها در پیش است و مردان پاک از این آزمایش های سخت بیرون خواهند آمد.

 

وی انبیاء، شهدا و صدیقین مردان پاک هستند، ادامه داد: شهدا برای ما پیام دارند و ما را صدا می زنند و این صدا را برخی از گوش های می شوند و برخی نمی شوند.

 

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم این پیام را به گوش هایی که نمی شوند، بشنوانیم و آنان که می شنوند به آن عمل کنند و پایبند باشند.

 

وی ادامه داد: پیام شهدا به ما این است که بشارت می دهیم، از گذشته غمگین و ناراحت نباشید و اگر دچار سختی شدید و صدمه مالی یا جانی دیدید غمگین نباشید و نسبت به آینده هم ترسی نداشته باشید و راه را ادامه دهید.

 

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: یاد شهدا و نشانه های شهدا ما را به سمت آرمان ها و ارزش های اسلامی و پایبندی نسبی به آن ارزش ها هدایت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  با بیان اینکه ما نیازمند یاد شهدا و نشانه ها و علامت های شهدا هستیم، اظهار کرد: این نشانه ها وعلامت ها ما را به سمت مقصد نهایی هدایت و ارشاد می کنند.

کد خبر 1156063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha