فعالان مسجدی نقش اساسی در ترویج مسئله «جهاد تبیین» دارند

آمون گفت: فعالان مساجد همیشه پیشگام در عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده اند و در ترویج مسئله «جهاد تبیین» نیز نقش اساسی و مهم ایفا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (18 اسفند ماه) در آئین تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان به مناسبت 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد در مسجد توحید گفت: 600 کانون های فرهنگی هنری در مناطق مختلف استان امروز فعال هستند که از این تعداد بیش از 350 کتابخانه مخزن دار و باز با بیش از 400 هزار کتاب فعالیت های متنوع فرهنگی را در مساجد ارائه می دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: رسالت احیای کارکردهای مساجد رسیدن به مسجد طراز اسلامی است تا همچون دوران ابتدایی انقلاب اسلامی بتوانید محل تحولات اجتماعی و سیاسی باشد.

 

وی ادامه داد: 29 سال فعالیت های فرهنگی، دینی، قرآنی، اجتماعی، ورزشی و هنری را در کانون های مساجد شاهد بوده ایم و امروز کانون ها به عنوان بازوی بالندگی مساجد شناخته می شود و با همکاری ارکان مختلف مساجد شاهد پیشرفت و ترقی فرهنگی در سطح محلات هستیم.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: فعالان مساجد همیشه پیشگام در عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده اند و در ترویج مسئله «جهاد تبیین» نیز نقش اساسی و مهم ایفا خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: فعالیت های کانون های مساجد در سال جدید بر پایه عمل به «جهاد تبیین» و توجه به منویات مقام معظم رهبری متمرکز خواهد بود.

 

آمون اذعان داشت: نقش اساسی مساجد در تبیین مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی همیشه کاملا مشهود بوده و در این مسئله اخیر نیز از تمام ظرفیت های کانون های مساجد استفاده خواهد شد.

 

کد خبر 1156070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha