« اندیشکده تجسمی ندبه» نمایشگاهی برمبنای مهندسی معماری دعای ندبه است

بهشتی با اشاره به اهمیت تفکر بر ادعیه های وارد شده به ویژه دعای ندبه گفت: اندیشکده تجسمی ندبه نمایشگاهی برمبنای مهندسی معماری دعای ندبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « الهه سادات بهشتی» طی نشست خبری که چهارشنبه ۱۸ اسفند در مجتمع مهدیون کرج برگزار شد گفت: اندیشکده ندبه نمایشگاهی که به مناسبت نیمه شعبان با هدف تفکر بر ادعیه برپا می شود. 

 

پژوهشگر و ایده پرداز نمایشگاه تجسمی معرفتی اندیشکده ندبه با اشاره به اینکه مخاطب این اندیشکده تمامی افراد در گروه های مختلف هستند، افزود: دعای ندبه تنها برای خواندن نیست بلکه فرصتی برای تفکر است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تفکر بر دعای ندبه عنوان کرد: این نمایشگاه در سال جاری تدوین شد که مبنای آن از مهندسی امام صادق(ع) است؛ امام صادق(ع) در دعای ندبه یک خط سیر معنوی از توحید، خلق هستی، مبعث رسول اکرم(ع)، پیام غدیر و در نهایت اتفاقات و سرگردانی دوران غیبت را بیان می کنند. 

 

وی اظهار کرد: اهداف این نمایشگاه برگرفته از سوالات مردمی است اینکه در این دوران عصر غیبت از روزمرگی ها و آلودگی ها نجات پیدا کنیم. 

 

بهشتی ادامه داد: در این اندیشکده آمده ایم به وجوه اشتراک میان حضرت صاحب الزمان(عج) و پیامبرانی که دسترسی به زندگی نامه آنان داشتیم پرداخته شده است.

 

پژوهشگر و ایده پرداز نمایشگاه تجسمی معرفتی اندیشکده ندبه در پایان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه زندگی نامه حضرت زهرا(س) در کانون فرهنگی هنری مهدیون از جمله اقدامات دیگری است که در قالب نمایشگاه تجسمی معرفتی مهدیون انجام شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1156089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha