ثبت نام اردوهای راهیان نور در استان قزوین آغاز شد

برین گفت: بعد از ۲ سال تعطیلی یکی از بزرگترین رزمایش های فرهنگی کشور، ثبت نام اردوهای راهیان نور در استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حمزه برین» شب گذشته (چهارشنبه 18 اسفند) در گفتگوی خبری شبکه قزوین بیان کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم بعد از 2 سال تعطیلی یکی از بزرگترین رزمایش های فرهنگی کشور باردیگر شاهد اعزام راهیان نور باشیم و مردم از فیض معنوی شهدا دفاع مقدس و یادمان شهدا بهره ببرند.

 

معاون اجرایی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: امروز دانشجویان در یادمان شهدای دفاع مقدس حضور دارند و 2 مرحله اعزام دانشجویی را داریم که تا 26 اسفند بیش از یک هزار دانشجوی استان در این اردوها حضور خواهند داشت.

 

وی عنوان کرد: در بحث حضور مردم استان در اردوهای راهیان نور هم این مهم در چهار دوره پیش بینی شده و از 27 اسفند ماه تا 12 فروردین 1401 مردم می توانند در پایگاه های مقاومت بسیج ثبت نام را انجام دهند.

 

برین تأکید کرد: تفاوت اردوی راهیان نور امسال با سنوات گذشته در این است که امسال زمینه حضور هموطنان با خودروهای شخصی هم فراهم شده است و بر اساس برنامه ریزی زمینه حضور این افراد در یادمان ها فراهم می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اولین دوره اعزام بسیج محلات 27 اسفند تا یکم فروردین، دومین دوره از دوم تا پنجم فروردین، سومین دوره از ششم تا نهم فروردین و چهارمین دوره هم از نهم تا 12 فروردین پیش بینی شده است.

کد خبر 1156152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha