اندیشکده تجسمی ندبه به مناسبت نیمه شعبان در مجتمع مهدیون کرج افتتاح می شود

شفیق گفت: نمایشگاه اندیشکده ندبه با هدف معرفی حضرت مهدی(ع) با محوریت دعای ندبه در کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج در شب نیمه شعبان سال جاری افتتاح می شود.

« محمود شفیق» با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، طی نشستی که با محوریت معرفی برنامه های کانون مهدیون کرج چهارشنبه ۱۸ اسفند برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اتفاق و کار مهمی را در عرصه فرهنگی و هنری در استان البرز به عنوان کار معرفتی در پیش داریم. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج افزود: نمایشگاه اندیشکده ندبه با هدف معرفی حضرت مهدی(ع) با محوریت دعای ندبه در کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج در شب نیمه شعبان سال جاری افتتاح می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت جمع آوری کار هنری و معرفتی در قالب برنامه معرفتی با محوریت انتظار بیان کرد: از سال ۸۹ برپایی نمایشگاه های معرفتی در قالب برنامه های هنری و فرهنگی در کانون فرهنگی هنری مهدیون انجام شده است. 

 

 

وی اظهار کرد: در زمینه نشر کتاب نیز، تألیف کتاب چادرهای سوخته با محوریت توجه به فرهنگ فاطمی و زندگی نامه حضرت زهرا(س) در قالب نمایشگاه فرهنگی هنری به چهار زبان رایج جهان برپا شده است. 

 

شفیق عنوان کرد: در خصوص بحث تاریخی و روایی در گام نخست به مسئله فاطمیه و عاشورا پرداخته شد و اندیشکده ندبه محوریت فعالیت خود را به مهدویت و دعای ندبه اختصاص داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج بیان کرد: معتقدیم که امام زمان(عج) وارث تمام پیامبران الهی هستند؛ نمایشگاه اندیشکده به وجود مشترک این پیامبران پرداخته می شود. 

 

گفتنی است، طی این آئین حجت الاسلام زارعان، معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و ساداتی فر، دستیار وزیر امور خارجه حضور پیدا می کنند. 

 

 

کد خبر 1156157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha