فعالیت کانون‌های مساجد اندیمشک بیشتر شود

حجت‌الاسلام قنواتی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد از ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند اما متأسفانه بخش اعظمی از آنها فعال نیستند گفت: لازم است مسئولان مربوطه پشتیبانی‌های لازم را جهت فعال شدن و تقویت این کانون‌ها انجام دهند.

«حجت‌الاسلام حسین قنواتی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کارهای جمعی در دین مبین اسلام به عنوان موضوعی مقدس به حساب می‌آیند و کانون‌های مساجد ظرفیت و بستر بزرگی برای این کارها هستند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به جهاد تبیین تاکید کردند افزود: کانون‌های مساجد در بحث جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی نقش ویژه‌ای دارند و از قدرت‌ها و ظرفیت‌های مهم برای مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

 

وی اذعان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و کار تشکیلاتی درست، کانون‌های مساجد می‌توانند با تشکیل اتاق فکر قوی در مقابل اتاق فکر، تهدیدات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار گیرند.

 

حجت‌الاسلام قنواتی تصریح کرد: کانون‌های مساجد باید در زمینه تولید محتوای رسانه‌ای با نگاهی انقلابی به شکلی جدی ورود کنند تا بتوانند در جنگ نرم و فضای مجازی نسبت به جهاد تبیین اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما متأسفانه بخش اعظمی از آنها فعال نیستند عنوان کرد: لازم است مسئولان مربوطه پشتیبانی‌های لازم را جهت فعال شدن و تقویت این کانون‌ها انجام دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود برخی موازی‌کاری‌ها در مساجد کنار گذاشته شوند و شاهد برنامه‌ریزی، تعامل و همکاری بسیار خوبی بین مجموعه‌های مساجد باشیم.

 

کد خبر 1156185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha