«آرامش بهاری» مهمان ۶ بقعه شاخص ماسال می‌شود

ضمیری از اجرای طرح «آرامش بهاری» در ایام نوروز ۱۴۰۱ در ۶ بقعه متبرکه ماسال خبر داد و گفت: این طرح از ۲۸ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

«رامین ضمیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال از اجرای طرح «آرامش بهاری» در ایام نوروز 1401 خبر داد و اظهار کرد: به دلیل اینکه امسال میزبان میهمانان و زائران نوروزی هستیم، طرح آرامش بهاری هم اجرا خواهد شد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال با بیان اینکه این طرح در ایام نوروز 1401 در 6 بقعه متبرکه این شهرستان اجرا می‌شود افزود: طرح مذکور از 28 اسفندماه سال جاری آغاز و تا 13 فروردین سال 1401 ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: یکی از اقداماتی که قبل از اجرای طرح آرامش بهاری انجام خواهیم داد، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و گلزار شهدا در آخرین پنج‌شنبه سال یعنی 26 اسفندماه همزمان با سراسر کشور است.

 

ضمیری با بیان اینکه یکسری ویژه برنامه‌های مناسبتی و مذهبی در این طرح اجرا می‌شود تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، ارائه خدمات رفاهی و اسکان زائران، برپایی خیمه‌های معرفت دینی، و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال با بیان اینکه تلاش می‌شود با اقدامات فرهنگی شبانه‌روزی به صورت جهادی امامزادگان و بقاع متبرکه تبدیل به قطب‌های فرهنگی شوند خاطرنشان کرد: مهمترین هدف طرح، استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم است که این اماکن به اولویت اصلی مردم در ایام خاص سال تبدیل شوند. 

کد خبر 1156199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha