قول مساعد استاندار برای تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره  در سفر دولت به مازندران

حسینی پور با بیان اینکه در آستانه سفر دولت به مازندران مصوبات خوب و ارزشمندی برای استان دیده شده، گفت:‌بخشی از پروژه های نیمه کاره استان به مدد سفر دولت به این خطه از شمال کشور تعیین و تکلیف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«سید محمود حسینی پور» امروز(۱۹اسفند) در نشست خبری ویژه تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان مازندران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه سفر دولت برای روز جمعه تدارک دیده شده، اظهار کرد: مازندران همزمان با سفر رئیس جمهور، میزبان ۱۶تن از اعضای کابینه خواهد بود.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه با توجه به محدودیت های کرونایی دیدار عمومی مردمی برای رئیس جمهور در استان تدبیر نشده است، افزود: رئیس جمهور ضمن بازدید از برخی از مناطق، نشست هایی با نمایندگان اقشار مختلف جامعه، شورای اداری و نشست خبری، کارشناسان ارشد محیط زیست تدارک دیده شده است.

 

وی با بیان اینکه شورای اداری با حضور اعضای کابینه دولت که در شهرستان های استان حاضر شدند برگزار می شود، گفت: این نمایندگان تام الاختیار دولت در شهرستان ها، گزارشی از بازدیدها در سراسر استان خواهند داشت.

 

حسینی پور از برگزاری میزهای خدمت جهت برقراری و تداوم ارتباط مردم با دولت  به صورت حضوری خبر داد و افزود: تلفن ۱۱۱نیز ارتباط مردم را با دولت برقرار می کند.

 

وی با بیان اینکه پاسخ درخواست های مردمی نیز از طریق تیم ارتباط مردمی دولت ارائه خواهد شد، گفت: تمامی مردم شریف استان مازندران در روستاها و شهرهای استان می توانند از طریق این شماره تماس با دولت درخواست های خود را مطرح نمایند.

 

حسینی پور با بیان اینکه تا ارائه پاسخ به آخرین نامه و پیام صوتی نمایندگان دولت در استان حضور خواهند داشت، افزود: هم استانی های عزیز مطلع باشند پیام هایی که با شماره تماس۱۱۱ ارسال می کنند مستقیم هیات دولت دریافت  می کند و استان هیچ گونه دخل و تصرفی در این تماس ها ندارد.

 

وی از بازدید های سرزده رئیس جمهوری در استان مازندران خبر داد و گفت: امید است در این سفر مجموعه اقداماتی که در برنامه پیش سفر در جلسات کارشناسی متعددی انجام شد بتوانیم به تایید و امضای آیت الله سید ابراهیم رئیسی برسانیم.

 

حسینی پور با بیان اینکه در آستانه سفر دولت به مازندران مصوبات خوب و ارزشمندی برای استان دیده شده، اظهار کرد:‌بخشی از پروژه های نیمه کاره استان به مدد سفر دولت به این خطه از شمال کشور تعیین و تکلیف خواهند شد.

 

وی بیان کرد:‌تلاش داریم صدای مردم بدون واسطه به رئیس جمهوری ایریان اسلامی برسد.

 

حسینی پور یادآورشد: آخرین برنامه رئیس جمهور با رسانه های استان است و جمع بندی سفر به سمع و نظر اصحاب خبر و رسانه استان خواهد رسید.

کد خبر 1156203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha