استفاده رایگان از اماکن ورزشی خراسان جنوبی به مناسبت روز جوان

عزیزی گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، تمام اماکن ورزشی متعلق به این اداره کل به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» امروز (۱۹ اسفند) در نشست خبری ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و  هفته جوان اظهار کرد: موضوع جوان و جوانی یکی از مهمترین ظرفیت های هر جامعه ای است و در بیانیه گام دوم انقلاب محور تمدن سازی ایران بر عهده جوانان گذاشته شده و بستر ایفای نقش جوانان باید توسط مسئولان فراهم شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه هفته جوان به عنوان یک امر خطیر، مستمر و نظام‌مند باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، افزود: روز گذشته مراسم اختتامیه طرح مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه در مرکزآموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) بیرجند برگزار شد که ۹ هزار و ۲۰۰  نفر در طول سال جاری آموزش های چهارگانه مهارت های زندگی، سواد رسانه ای، سواد مالی و کسب و کار را فرا گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه در سطح استان به مناسبت هفته جوان پیش بینی شده است، افزود: مهمترین رویکرد مبنایی ما در برنامه های هفته جوان موضوع جهاد تبیین و عینیت بخشیدن به گفتمان «ما می توانیم» و تقویت خودباوری ملی با محوریت جوانان است.

 

عزیزی از رسانه های درخواست کرد به عنوان یک مطالبه بحث ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در سال جاری در حوزه جوانان و اینکه این دستاوردها چه میزان توانسته گرهی از مشکلات جوانان را حل کند را پیگیری کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان سرمایه گذاری دشمن برای متزلزل ساختن کانون خانواده و ترویج فرهنگ غرب از طریق فضای مجازی، تصریح کرد: با امیدواری به آینده و اینکه جوان ایرانی می تواند باید ثابت کرد جوانان علی رغم محدودیت ها نقش خود را ایفا می کنند.

 

وی برگزاری جشنواره های فرهنگی جوان ایرانی را از شاخص ترین برنامه های هفته جوان اعلام کرد و گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، تمام اماکن ورزشی متعلق به این اداره کل بصورت رایگان در اختیار جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله قرار می گیرد و همچنین تمام مراکز مشاوره و تحکیم بنیاد خانواده به صورت رایگان به جوانان خدمات ارائه خواهند کرد.

 

عزیزی با اشاره به اینکه سومین مرکز مشاوره اختصاصی ازدواج و خانواده استان تا سه ماهه نخست سال آینده افتتاح می‌شود، بیان کرد: ساختار و امکانات و منابع اداره کل ورزش و جوانان متناسب با مأموریت های حوزه جوانان نیست و در زمینه امور جوانان کم کاری شده و باید ساختار جوانان مستقل شود.

 

 

 

 

کد خبر 1156206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha