جهاد تبیین یک فریضه الهی است که با محوریت مردمی باید محقق شود

حجت الاسلام قمی با اشاره به اهمیت مطالبه گری رسانه ای گفت: جهاد تبیین یک فریضه الهی است که با محوریت مردمی باید محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام محمد قمی» طی نشست خبری با محوریت افتتاح و بهره برداری از استودیو صدرا که پنجشنبه ( ۱۹ اسفند) انجام شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در خصوص این اتفاق مبارک در استان درخواست دارم تسهیلات این مجموعه برای بهره مندی مردم به واسطه خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان شود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اگر جایگاه مردم این استان را باور داشته باشیم، به این نتیجه می رسیم که باید کار فاخر و ارزشمند برای آنان انجام شود.

 

به گفته وی، زیرساخت ها در استان البرز متناسب با جمعیت و نیاز بسیار ضعیف است؛ حق مردم البرز بهره مندی از آثار فاخر است.

 

وی ادامه داد: مردم متوجه احترام و عزت مسئولان و دستگاه ها هستند؛ از این رو تولید اثر فاخر و حرفه ای باید مورد توجه مسئولان و متولیان باشد.

 

حجت الاسلام قمی اظهار کرد: هنرجویان فرهیخته استان این حق را دارند که از این فرصت رسانه ای بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه نگران برخورد شعاری با جهاد تبیبن هستم، عنوان کرد: این یک ضرورت است که مردم در خصوص این مهم با یکدیگر صحبت کنند.

 

وی عنوان کرد: وقتی رهبرمعظم انقلاب از جهاد تبیین به عنوان یک فریضه نام‌می برند این مطلب گویای اهمیت این حرکت است.

 

حجت الاسلام قمی با عنوان اینکه مطالبه گری یک رکن از تبیین است بیان کرد: با توجه به اساس ستون کتاب نهج البلاغه شرف و راهنمایی گوهربار امیرالمومنین(ع) از مسئولان مطالبه کنید. 

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: صاحبان اندیشه با بهره مندی از رسانه در زمینه جهاد تبیین فعالیت می کند و در این مسیر پیشرانی هنرمندان و اهالی مطالعه البرزی در عالم رسانه قابل تامل است.

 

 

کد خبر 1156211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha