ضرورت ورود جدی کانون های مساجد در جهاد تبیین و جنگ ترکیبی دشمن

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه کارکرد مساجد در دوران کرونا به اوج خود رسید از ضرورت ورود جدی کانون های مساجد به مقوله جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه آببر امروز در دیدار با فعالان کانون های مساجد شهرستان طارم به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد به کارکردهای مسجد از صدر اسلام تا کنون اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی این کارکردها احیا شد و با شیوع ویروس کرونا و کمک های مومنانه در مساجد، این کارکردها به اوج خود رسید.

 

حجت الاسلام مهدی منصوری بر ضرورت فعال شدن تمام کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد حلقه میانی مردم و حاکمیت هستند و بایستی به جهاد تبیین که از فرمایشات رهبری است جامع عمل بپوشانند.

 

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم نیز با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح‌بخش اسلام و تاکید بر آرمان ها و ارزش های معنوی و فرهنگ اسلامی یکی از اهداف تشکیل کانون های مساجد است.

 

منوچهر شعبانی با بیان اینکه کانون های مساجد بسترمناسبی برای جذب جوانان به مساجد و کشف استعدادهای هنری آنان است، گسترش زمینه مشارکت و مباشرت مردم در امور فرهنگی، هنری ، اجتماعی، علمی را از دیگر اهداف تشکیل این مراکز خواند.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان را 28 باب خواند و گفت: از این تعداد چهار باب کانون شهری و 24 باب کانون روستایی هستند.

 

در ادامه این مراسم ازچهار باب کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان طارم تجلیل شد.

 

بازدید از کانون فرهنگی و هنری هزاررود، غبارروبی مزارشهدا و تجدید میثاق اعضای کانون های مساجد با آرمان های امام راحل و شهداد و غرس نهال از دیگر برنامه های سالروز گرامیداشت 18 اسفند در شهرستان طارم بود.

کد خبر 1156222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha