اقلام مورد نیاز مردم در شب عید توزیع می شود

شاهرخی گفت: یک هزار و ۵۰۰ تن برنج و یکهزار تن شکر تا پایان سال به منظور تامین بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عماد شاهرخی» در بیست و نهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی لرستان، اظهار داشت: از ابتدای اسفند تاکنون یکهزار تن شکر و ۷۰۰ تن برنج با نرخ مصوب در سطح استان توزیع شده است.

 

وی افزود : میزان جوجه‌ریزی در ماه جاری چهار و نیم میلیون قطعه بوده است بنابراین تامین مرغ برای بازار ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان در وضعیت مطلوبی قرار دارد

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: طی یک هفته اخیر یکهزار و ۲۴۰ مورد بازرسی از بازار استان انجام و در نتیجه آن ۱۳۸ مورد پرونده تخلفاتی به ارزش ۱۷۳ میلیون تومان برای متخلفان تشکیل همچنین ۳۶۸ دور بازرسی نان و آرد اجرا و منجر به تشکیل  ۳۴ پرونده شد.

 

وی همچنین از تشکیل ۶۹ شبکه مراقبت با عضویت ۴۰۶ کارشناس جهت پایش و رصد عوامل خسارت زای گیاهی خبر داد و گفت: امسال مبارزه با علف های هرز مزارع گندم در سطح ۱۲ هزار و ۷۷۰ هکتار از مزارع شهرستان های خرم آباد، چگنی، پلدختر و رومشکان انجام گرفته است.

 

شاهرخی اظهار داشت: ۶۰ هزار و ۱۵۳ تن کود اوره، چهار هزار و  ۹۸ تن کود فسفات و یکهزار و ۶۵۱ تن کود پتاس امسال توزیع شده است.

کد خبر 1156227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha