کانون امام علی(ع) نکا ۱۲۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد

افشارزاده از توزیع ۱۲۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و با هدف دستگیری از نزامندان غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: یکی از اقدامات مهم کانون ما در شرایط کرونایی و در اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال نو توزیع غذای گرم در بین نیازمندا به ویژه در روزهای فرخنده سال را تهیه و توزیع غذای ن بوده است که با قوت اجرایی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: پخت غذا و توزیع غذا بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا از برنامه های مهم طول سال ماست که با دقت و قوت اجرایی می شود تا نیازمندان از این برکات متنعم شوند.

 

افشارزاده از توزیع 120 پرس غذای گرم در بین نیازمندان به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای دستگیری از نیازمندان و افراد کم برخوردار است .

 

مدیر کانون امام علی(ع) نکا افزود:اعضای این کانون و خیران نیکوکار و نوع‌دوست در مناسبت های مختلف براساس حس انسان‌دوستی خود از یاد محرومین غافل نیستند و مشارکت همه جانبه در این بخش دارند.

 

وی یادآور شد: حفظ شان و کرامت انسانی افراد نیازمند برای ما مهم است و غذای گرم با حفظ کرامت انسانی در بین افراد کم برخوردار توزیع می شود.

کد خبر 1156236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha