تبیین  دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مهم کانون مساجد است

حجت الاسلام قنبری گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم و تحقق این مهم از وظایف مهم کانون مساجد است.

حجت الاسلام «جواد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک 18 اسفند ماه سالروز تاسیس کانون مساجد اظهار کرد: کانون مساجد و فعالیت های خرد و کلان این کانون در سطح جامعه خیرات و برکات فراوانی به همراه داشته است و موجب برطرف شدن بسیاری از نیازهای افراد شد.

 

مدیر مسئول کانون منهاج نکا افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان شبکه وسیع جامکعه با بهعره مندی از نیروهای جوان و نوجوان انقلابی در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیار فعال وارد شده اند و در ادامه راه هم باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان در کانون مساجد یک ارزش مهم و ماندگار نیروی انسانی برای آینده ایران اسلامی هستند و از این طرفیت بزرگ باید در راستای فرهنگ سازی در بخش های مختلف استفاده شود و الگوسازی انقلابی در جامعه انجام شود.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و بسط انقلاب اسلامی هستیم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مهم کانون مساجد است.

 

مدیر مسئول کانون منهاج نکا افزود: شناسایی معضلات و آسیب های اجتماعی و تلاش برای رفع این مشکلات از برنامه های مهم کانون مساجد و کانون منهاج نکاست که در این بخش با تمام توان وارد عمل شده ایم و با قوت در این راستا و تربیت نیروهای انقلابی تلاش داریم.

کد خبر 1156241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha