هیچ نوعروسی پشت نوبت جهیزیه در دودانگه نداریم

بریمانی گفت: با تلاش خیران و مسئولان و حمایت ها و تلاش کمیته امداد نوعروسان دودانگه از جهیزیه لازم بهره مند شدند و هیچ نوعروسی پشت نوبت جهیزیه در دودانگه نداریم.

«حسین بریمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ترویج فرهنگ نوعدوستی و کمک برای تشکیل زندگی سالم و زندگی آسان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و کمیته امداد در این بخش با ارائه خدمات مختلف به کمک جوانان برای زندگی مشترک سالم آمده است.

 

مدیر کیمته امداد امام خمینی(ره) دودانگه ساری افزود: شفاف‌سازی از شعارهای کمیته امداد بوده و این نهاد مقدس با نگاه عمیق حضرت امام (ره) باهدف شناسایی و دستگیری از نیازمندان با حفظ کرامت و شأن انسانی آنان، شکل گرفت.

 

 وی همچنین به افزایش تعداد خانواده‌های تحت حمایت نسبت به سالهای گذشته، به علت شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش‌آمده در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در همین بخش هم کمیته امداد با کمک بسیج، خیران و بخشدار و مراکز نیکوکاری در کمک های مومنانه در دوادانگه خوش درخشیده است و خدمات خوبی به مردم در این دوران کرونا ارائه شد.

 

بریمانی گفت: با تلاش خیران و مسئولان و حمایت ها و تلاش کمیته امداد نوعروسان دودانگه از جهیزیه لازم بهره مند شدند و هیچ نوعروسی پشت نوبت جهیزیه در دودانگه نداریم.

 

مدیر کیمته امداد امام خمینی(ره) دودانگه افزود: توزیع جهیزیه و کمک به نوعروسان برای تشکیل زندگی مشترک در گرو همدلی و همکاری همه جانبه در دودانگه اتفاق افتاد و اکنون نوعروسان ما با آسودگی خیال از زندگی آبرومندی برخوردار هستند.

 

وی یادآور شد: هدف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌هایی است که اقتصاد وزندگی آن‌ها دچار مشکل شده است و تلاش داریم تا در بخش های مختلف کمک معیشتی، درمان، دانش آموزان و دانشجویان، بیماران، جهیزیه، اشتغال و آموزش های مختلف در کنار مردم و با مردم بوده و برای رفع مشکلات با هم اقدام کنیم.

کد خبر 1156248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha