۳۵ واحد تولیدی در خراسان جنوبی به چرخه تولید بازگشتند

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه حمایت از تولید به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور باید در دستگاه قضایی تداوم داشته باشد، گفت: سال گذشته مشکلات حدود ۳۵ شرکت و واحد تولیدی استان رسیدگی شد و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری کل خراسان جنوبی امروز (۱۹ اسفند) با سه دستور کار بررسی مشکل شرکت تولیدی صنعتی سپهر خاوران خراسان جنوبی، بررسی مشکل کارخانه شیر و لبنیات نهبندان و بررسی مشکل شرکت اسکان گردشگران سپهر برگزار و تعیین تکلیف شد.

 

حجت‌الاسلام «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته با اجرای مصوبات این ستاد به مشکلات حدود ۳۵ شرکت و واحد تولیدی رسیدگی شد و به چرخه تولید بازگشتند.

 

وی با تأکید بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای رفع موانع تولید، ادامه داد: در جلسه امروز مشکلات سه واحد تولید مطرح و بررسی شد و تصمیم های لازم برای حل این مشکلات گرفته شد.

 

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه حمایت از تولید به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور باید در دستگاه قضایی تداوم داشته باشد، افزود: هرچند برخی افراد با ضعف مدیریتی به اسم تولید مشکلاتی ایجاد می‌کنند که باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم در کشور امیدواریم وضعیت واحدهای تولیدی توسط مسئولان مرتبط حل و فصل شود تا نیاز به ارجاع موضوعات به این ستاد در  دادگستری نباشد.

 

وی در ادامه حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را تکلیف قضایی دانست که از قبل هم این حمایت‌ها انجام می شد اما هماهنگی بین سازمان‌ها برای رفع مشکلات نقش غیرمستقیم است و امیدواریم با مدیران جدید که منصوب می‌شوند آن گونه فعال عمل کنند که نیاز به تشکیل این گونه ستادها نباشد.

 


 

 

 

کد خبر 1156273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha