درخشش شهرستان بیله سوار در فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد یک افتخار بزرگ است

حجت الاسلام عزیزی گفت: درخشش شهرستان بیله سوار در فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد یک افتخار بزرگ است که در رویداد ملی «فهما» کسب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امروز (19 اسفندماه) در آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد در شهرستان بیله سوار گفت: درخشش شهرستان بیله سوار در فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد یک افتخار بزرگ است که در رویداد ملی «فهما» کسب شد.

 

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: از همه دست اندرکاران کانون های مساجد که در دستیابی به این توفیق همدلی و همکاری داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم زیرا این فعالیت های فرهنگی زمینه رشد و تعالی نوجوانان و جوانان با محوریت مساجد خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: مساجد بهترین پایگاه برای فعالیت های تربیتی است و فعالیت های فرهنگی کانون ها در مساجد بیش از پیش به رشد و تعالی نوجوانان و جوانان می تواند منجر شود.

 

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد را نیز این عزیزان و بچه های مسجد تبریک عرض می کنم و امیدواریم در این راه موفق و پیروز باشند.

 

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: مساجد پیش از انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای در بین انقلابیون داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توانست در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی دفاع از حریم خاک و میهن داشته باشد و امروز نیز پایگاه مهمی برای جبهه فرهنگی علیه دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

 

حجت الاسلام عزیزی افزود: محوریت قرار دادن برنامه های تربیتی برای نوجوانان و جوانان سازنده و ضروری است و در چند سال اخیر شاهد افتخارات بزرگی از سوی کانون های مساجد در سطح استان و شهرستان بوده ایم.

 

کد خبر 1156326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha