اعتبارات شهرستانی پاسخگوی حل مشکلات درمیان نیست

خسروی اسفزار با تأکید بر تداوم مدیریت میدانی مسئولان، گفت: بسیاری از مشکلات شهرستان درمیان ناشی از کمبود اعتبار است چون اعتبارات شهرستانی پاسخگو نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۹ اسفند) در شورای اداری شهرستان درمیان که بارحضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مصادیق مکتب شهید سلیمانی که توصیه مقام معظم رهبری است مدیریت میدانی است.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت میدانی رئیس جمهور و مسئولات دولت سیزدهم، گفت: بسیاری از مشکلات شهرستان درمیان ناشی از کمبود اعتبار است چون این اعتبارات شهرستانی پاسخگو نیست و باید به افزایش اعتبار توجه ویژه ای شود.

 

خسروی اسفزار با اشاره به لزوم اجرای عدالت در سطح استان و تسریع در روند اجرای پروژه ها، ادامه داد: مجوز ساخت بیمارستان قهستان چندین ماه قبل صادر شده است که باید سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

وی به بخشداری بخش تازه تاسیس میاندشت شهرستان درمیان اشاره و بیان کرد: وقتی دولت اینجا را بخشداری اعلام کرد نیازمند اختصاص سریع امکانات و نیروی انسانی است.

 

 

کد خبر 1156330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha