فعالیت های فرهنگی کانون‌های مساجد شهرستان بیله‌سوار سرآمد است

آمون گفت: فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار سرآمد است و این شهرستان مرزی توانسته در فعالیت های فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گام های مهم و موثری بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (19 اسفندماه) در آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد در شهرستان بیله سوار گفت: کانون های مساجد در سال 71 با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از نفوذ فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان راه اندازی شد و تاکنون در خصوص برنامه های محوله توانسته موفقیت چمشگیری را کسب کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد را خدمت همه بچه های مسجد تبریک عرض می کنم به ویژه فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار که امسال در سومین رویداد ملی «فهما» توانستند به عنوان شهرستان برتر کشور در بین کانون های مساجد کشور انتخاب شوند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: انسجام بین فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار نشان دادن که رویدادهای فرهنگی نیازمند انسجام و اتحاد است و این موفقیت را در شهرستان بیله سوار شاهد هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار سرآمد است و این شهرستان مرزی توانسته در فعالیت های فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گام های مهم و موثری بردارد.

 

آمون ادامه داد: حدود 600 کانون های فرهنگی هنری در مناطق مختلف استان فعال هستند که از این تعداد 38 کانون در شهرستان بیله سوار قرار دارند و بیش از 350 کتابخانه مخزن دار و باز با بیش از 400 هزار کتاب فعالیت های متنوع فرهنگی را در مساجد استان ارائه می دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: فعالان کانون های مساجد همیشه پیشگام در عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده اند و اصلی ترین برنامه کانون های مساجد در سال جدید عمل به «جهاد تبیین» خواهد بود.

 

کد خبر 1156335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha