کانون های مساجد نقش موثری در برهم زدن نقشه ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان دارند

مردانی با اشاره به نقش تاثیرگذار کانون های مساجد در برهم زدن نقشه ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان گفت: مساجد تکیه گاه مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

«رضا مردانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: مساجد به عنوان تکیه گاه مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی نقش بسزایی در هجمه های ناشایست دشمنان علیه این کشور ایفا کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در برهم زدن نقشه ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان دارند که می بایست آنها به صورت ویژه حمایت شوند تا بتوانند برنامه ها و اهداف مدنظر قرار گرفته را اجرایی کنند.

 

وی با اشاره به تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با زیبا شناسی کامل موقعیت مساجد و با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی غرب، تاسيس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را دنبال و اجرایی کردند تا این کانون ها که از مردمی ترین بدنه جامعه تشکیل شده اند برنامه های منفی دشمنان را بر هم زده و خاری در چشم استکبار باشند.

 

مردانی اقدامات انجام شده از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند را در همه زمینه ها مثبت خواند و یاد آور شد: از مدیران و اعضای ستاد هماهنگی و کانون های فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر تشکر و قدردانی می کنم.

 

کد خبر 1156373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha