تلاش برای تولید پنج هزار دستگاه خودروی برقی در فارس در سال ۱۴۰۲

عزیزی گفت: امیدواریم از خرداد سال آینده شاهد تولید یک هزار دستگاه خودرو برقی در استان باشیم و این رقم در سال ۱۴۰۲ به تولید پنج هزار دستگاه خودرو برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنج شنبه 19 اسفند) در آئین  رونمایی از خودروی برقی و افتتاح مركز تحقیق و توسعه خودروهای برقی در محل كارخانجات مخابراتی ایران گفت: به نتیجه رسیدن تولید این خودرو حاصل جلسه و تفاهم نامه ای است که خرداد امسال  در این کارخانه برگزار شد و نشان دهنده عزم و اراده خودروسازی جنوب است.‌

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: فارس دارای ظرفیت ‌های مطلوبی در حوزه صنعت و حوزه‌های پیشران و محرک کشور است که باید مورد استفاده موثر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: حجم اعتبارات دولت و منابع لازم برای توسعه متناسب نیست و باید امکان حضور بخش خصوصی فراهم شود تا در توسعه به اهداف بهتری برسیم و برای تامین ۳۵ میلیارد اعتبار برای خط انتقال آب به ورود بخش خصوصی نیاز داریم.

عزیزی توسعه صنعت ریلی در استان را ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر دانست و بیان کرد: در این بخش نیز برای پیشرفت بیشتر و بهتر باید بخش خصوصی و سرمایه ‌گذاری را مورد توجه و حمایت قرار دهیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم از خرداد سال آینده شاهد تولید یک هزار دستگاه خودرو برقی در استان باشیم و این رقم در سال ۱۴۰۲ به تولید پنج هزار دستگاه خودرو برسد.

کد خبر 1156377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha