گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی خطیر بر دوش همه ما است

زرین جویی، بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه احیای ارزش ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود زرین جویی»، امروز(19اسفند) در گلزار شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارداشت: سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان، استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه شهدا پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند، افزود: به جهت همان ایثار، از خوگذشتگی، عشق و ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.

 

وی ادامه داد: ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانیم.

 

زرین جویی بیان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل(ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و هست.

 

وی با بیان اینکه هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران میگذرد و افقهای تازه آشکار می شود و فراز و نشیب های این راه پرافتخار نمایان‌تر می شود، ارزش جان‌بازی شهیدان جلوه‌ی بیشتر می‌یابد، گفت: آنان با خون خود بنیان این سازه‌ عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نورسی را به درخت ستبر و ریشه‌داری تبدیل نمودند.

 

زرین جویی بیان کرد: امروز آمده ایم تا یکبار دیگر در کنار تربت پاک و مطهر شهدا تجدید عهد و پیمانی دوباره داشته باشیم با آرمان های انقلاب اسلامی،  امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا و بر سر پیمان خود ثابت قدم و پابرجا خواهیم ماند و با شعار راه شهیدان ادامه دارد.

وی بیان کرد: امید که رضایت

کد خبر 1156399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha