هدف گذاری دولت برای بهره برداری ملی از ظرفیت های مازندران

آیت الله رئیسی گفت: مازندران ظرفیت های قابل توجهی دارد که برنامه ریزی دقیق برای بهره برداری از این ظرفیت ها نیاز است تا بتوان از ظرفیت های استان برای رونق و توسعه دیار علویان و کشور استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» امروز(۲۰اسفند) در فرودگاه شهدای ساری اظهار کرد: امروز توفیقی شده است که در استان مازندران حضور پیدا کنیم و ادای احترامی به بیش از  ۱۰ هزار شیهد استان و به خانواده معظم شهدا و ۳۳هزار جانباز و ایثارگر این خطه از شمال کشور و بویژه به مردم سختکوش مازندران داشته باشیم.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه مازندران  استانی تولید کننده محصولات کشاورزی است و قطب کشاورزی کشور محسوب می شود ،افزود: مازندران ظرفیت های زیادی در این بخش دارد و در بیشتر تولیدات محصولات کشاورزی رتبه اول ، دوم و سوم کشور را دارد که باید از همه ظرفیت های کشاورزی ، معادن خوبی که دارد ،  شهرک های صنعتی که دارد استفاده کرد ، اما مشکلات و کمبودهای استان نیز زیاد است.

 

وی گفت: بررسی های زیادی برای توسعه استان مازندران انجام شده است. مسوولان استان نکاتی را مطرح کرده اند که امروز در جلسات هیات دولت به تصمیم برای رفع مشکلات استان خواهیم رسید.

 

آیت الله رئیسی اضافه کرد: نکته بسیار مهم این است که مازندران ظرفیت های قابل توجهی دارد که برنامه ریزی دقیق نیاز است تا بتوان از ظرفیت های مازندران برای کشور استفاده کرد.

 

به گزارش شبستان، هفدهمین سفر استانی آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور امروز(۲۰اسفند)با همراهی حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و «سیدمحمود حسینی پور» استاندار برای بررسی و رفع مشکلات این خطه از شمال کشورآغاز شد.

کد خبر 1156443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha