ارزش های دفاع مقدس به احسن وجه نشر پیدا کند تا به فراموشی سپرده نشود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: باید ارزش های دفاع مقدس به احسن وجه نشر پیدا کند و نگذاریم به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، آزمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در سخنرانی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بسیار مفتخریم که در ماهی پر از ارزش و برکت قرار داریم که میلاد برسر سعادت سه قمر تابناک امامت ولایت در این ماه بزرگ و نورانی قرار دارد که مایه فخر شیعیان اسلام است.

وی اظهار داشت: قدرت نرم نظام اسلامی ایران در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بحث مقابله با حملات سایبری جهان که ما برنامه ریزی خثمانه در تلاش برای فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت بود با وجود بنیاد شهید و امکر ایثارگران و فعالیت جوانان در حوزه رسانه و فضای مجازی تا به اعلام خنثی شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در خصوص مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی با وجود جوانان صالح و متدین و انسان های پرهیزکار در برابر آماج حملات مستکبیرن و دشمنان جمهوری سالامی ایستاند و بینی دشمنان اسلام و مسلمین را به خاک مالیدند و افتخارات بسیار ارزنده ای به یادگار گذاشتند.

کادری در ادامه با بیان اینکه باید از موضوع جنگ اوکراین و روسیه عبرت گرفت افزود : مساله امروز روسیه و اوکراین باید مایه عبرت ما باشد ، و به یادگاران خود و قهرمانان واقعی خود افتخار کنیم که چگونه با رهبری حکیمانه حصرت امام در برابر دشمن متجاوز ایستادیم و مقاومت کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنانمان بی افتد.

وی در ادامه تشریح کرد: ایران اسلامی در سایه اعتقاد به خدا و رهبری حکیمانه حضرت امام (مدظله العالی) و آگاهی و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی ایستادگی کردیم و اجازه دخالت دشمن در امور کشور و تجاوز آنان نداده و نخواهیم داد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک در ادامه به موضوع تعبین نیز پرداخت و گفت : باید ارزش های دفاع مقدس به احسن وجه نشر پیدا کند و به فرمایش مقام معظم رهبری به درستی تعبین کرده و افتخارکنیم و نگذاریم به فراموشی سپرده شود تا این قیور مردی هم وطنان ما به آیندگان نیز انتشار پیدا کند.

کد خبر 1156515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha