کمک به نیازمندان از اولویت‌های مهم کانون نبی‌اکرم (ص) اندیمشک است

ماسوری با تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک در سال ۱۴۰۰ گفت: کمک به نیازمندان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این کانون به شمار می‌رود.

«محمدرضا ماسوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌های کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران و امام جماعت مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک در سال ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار کرد: مراسم هفتگی قرائت دعای ندبه و عهد، کلاس آموزش روخوانی، تفسیر و حفظ قرآن کریم و مراسم شهادت، عزاداری و جشن و اعیاد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک کمک به نیازمندان را از اولویت‌های مهم این کانون برشمرد و افزود: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، پخت و توزیع غذای گرم، اهدای کمک هزینه جهت خرید جهيزيه ویژه زوج‌های جوان نیازمند، واریز کمک مالی به حساب بچه‌های بی‌سرپرست، کمک به آزادی زندانيان و تهیه اقلام خانگی به ویژه بخاری، لباسشویی و فرش صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه شب‌های وصال و سلسله مباحث انقلاب اسلامی تا ظهور، جام فوتبال دستی و کلاس‌های بصیرتی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی‌، محفل اُنس با قرآن و دیدار با خانواده شهدا از دیگر اقدامات کانون نبی‌اکرم (ص) اندیمشک بودند اذعان کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا به صورت مستمر صورت می‌گیرد و گروه سرود بچه‌های انقلاب راه‌اندازی شد.

 

ماسوری تصریح کرد: همچنین دعوت از گروه‌های جهادی جهت بازاریابی و فروش صنایع دستی خواهران و برادران در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی صورت گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: نبود بودجه و بی‌توجهی مسئولان مشکل بزرگی است که مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با آن مواجه هستند.

 

کد خبر 1156521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha