آمریکایی‌ها و اروپائیان نژادپرست هستند

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: آمریکایی‌ها و اروپائیان نژادپرست هستند و هرجا بنفع خودشان باشد بازتاب می‌دهند، مثل جنگ اوکراین ولی همین شرایط در یمن و... هم بوده و هست ولی هیچ بیانیه‌ای صادر نکردند و موضع نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام«هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش رحیم‌آباد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهارکرد: از مصادیق تقوا، حق‌گویی در همه شرایط حتی علیه خود است.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد روسر با بیان‌اینکه فرهنگ ما فرهنگ شهادت است، افزود: با همین فرهنگ انقلاب را به پیروزی رساندیم و تداوم بخشیدیم.

 

وی با اشاره به اینکه به برکت قطره قطره خون شهدا دشمنان را پشت مرز زمین‌گیر کردیم، تصریح‌کرد: امنیت‌مان درسایه خون شهداست.

 

حجت‌الاسلام حبیبی تاکید کرد: در ایام عید راهیان نور را فراموش نکنید، سنت حسنه‌ای است که باعث آشنا شدن نسل جدید با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شده و باعث رشد روحی و معنوی قشر جوان و نوجوان می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نامگذاری شده است، اضافه‌کرد: صدام می‌خواست با اسیر کردن تعدادی نوجوان به نفع خودش جلوی رسانه‌ها بهره‌برداری کند ولی علی اکبرهای امام خمینی(ره) او را ناکام کردند.

 

وی با بیان‌اینکه علی اکبرهای ما مرزهای کشور را با قطره قطره خون‌شان حفظ و دشمن را بیرون کردند، افزود: به برکت دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های آنان یک وجب ازخاک ایران در اختیاردشمن نیست.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه وظیفه ما در قبال شهدا وخانواده‌شان سنگین است، اضافه‌کرد: بنیاد شهید هم اهمیتش به خاطر خدمت و رسیدگی به این عزیزان وایثارگران است.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه شهدا ولی نعمت‌های ما هستند و در دل‌های ما جا دارند، افزود: بعد از سال‌ها میزبان ۲ شهید گمنام در رحیم‌آباد هستیم که ان‌شاءالله همزمان با ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(ع) تشییع خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه رژیم مافیایی آمریکا که ما و کشورهای دیگر را به جنگ طلب کردن و تروریست متهم می‌کند در حالی که خودش ازسال ۱۹۴۵  تا ۲۰۰۱، از ۲۴۸ منازعه نظامی در ۱۵۳ نقطه جهان،آمریکا آغازگر ۲۰۱ جنگ یعنی۸۱ درصد آنها بوده است، اضافه‌کرد: جنگ اوکراین چهره واقعی آمریکایی‌ها واروپایی‌ها را لوداد ومشخص شد حقوق بشرمورد نظرآنها حقوق سفیدپوست‌ها ومسیحی‌هاست.

 

حجت‌الاسلام حبیبی اضافه‌کرد: هشت سال است که دریمن جنایت جنگی و کشتارمی‌شود ولی سکوت کرده‌اند ولی لحظه به لحظه خبرهای اوکراین را برجسته می‌کنند.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: مذاکرات وین در صورتی به نتیجه می‌رسد که خط قرمزهای نظام را رعایت کنند و آن دو نکته است، یکی رفع تحریم‌ها و دیگری توافق بر مبنای راستی آزمایی و پایبندی به آن.

 

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌کرد: آمریکایی‌ها و اروپائیان نژادپرست هستند و هرجا بنفع خودشان باشد بازتاب می‌دهند، مثل جنگ اوکراین ولی همین شرایط در یمن و... هم بوده و هست ولی هیچ بیانیه‌ای صادر نکردند و موضع نمی‌گیرند.

 

 

کد خبر 1156532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha