استخدام نیروهای جدید در دستگاه قضایی با توجه به اهداف کلان گام دوم انقلاب

حجت الاسلام موسوی گفت: استخدام نیروهای جدید در دستگاه قضایی باید در راستای تحقق اهداف کلان گام دوم انقلاب و دستیابی به تحول و تعالی قوه قضائیه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (جمعه 20 اسفند) در بازدید از حوزه امتحانی استخدام کادر اداری قوه قضائیه در شیراز گفت: استخدام نیروهای جدید در دستگاه قضایی باید در راستای تحقق اهداف کلان گام دوم انقلاب و دستیابی به تحول و تعالی قوه قضائیه باشد.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: جهاد دانشگاهی استان فارس در برگزاری استاندارد و منطبق با ضوابط آزمون های قوه قضائیه اقدامات شایسته ای به انجام رسانده است و سرمایه های انسانی با ارزش ترین منابع سازمانی هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با ورود نیروهای جدید، کادر اداری دادگستری فارس شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات قضایی به مراجعان و رضایت آنها باشیم.

«کورش زارعی»، نیز گفت: پنج هزار و 255 داوطلب در 2 حوزه امتحانی در شیراز و شهرستان های جهرم و کازرون در این آزمون به رقابت پرداخته اند که 2 هزار و 563 داوطلب خواهران و 2 هزار و 692 نفر برادران بوده اند.

معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری فارس اعلام کرد: فارس سومین استان کشور در تعداد شرکت کنندگان در آزمون استخدام کادر اداری در قوه قضائیه است و پس از این آزمون 359 نفر پس از قبولی در آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه در دادگستری استان فارس استخدام می شوند.

کد خبر 1156539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha