۱۵ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد طبس پرداخت شد

ربیعی گفت: در راستای خودکفایی و توانمندسازی مبلغ ۱۵ میلیارد تومان وام اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد طبس جهت اشتغال زایی ۳۰۰ نفر پرداخت شد.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در طبس قرار دارند که از خدمات کمیته امداد در مسائل فرهنگی، بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و نیاز های معیشتی، تامین جهیزیه نوعروسان بهره مند می شوند.

 

رئیس کمیته امداد طبس با اشاره به بحث اشتغال زایی بیان کرد: کمیته امداد در کنار حمایت ها در راستای خودکفایی و توانمندسازی مبلغ 15 میلیارد تومان وام اشتغالزایی تخصیص داده است و در سال جاری برای 300 نفر اشتغالزایی داشتیم و عمده شغل ایجاد شده در حوزه خدماتی و دامداری و ... است.

 

وی با بیان اينکه شهرستان طبس در کل استان بیشترین سهم مشارکت مردم در مسئله زکات و صدقه و سایر کمک های مردمی را دارد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 13 میلیارد تومان کمک توسط مردم به کمیته امداد برای امر محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان اهدا شده است. 

 

رئیس کمیته امداد طبس در خصوص کمک های مومنانه گفت: تاکنون 18 مرحله رزمایش کمک های مومنانه جهت کمک به نیازمندان برای کمک به قشر محروم و ضعیف جامعه در دوران کرونا برگزار شده است. 

 

رفیعی در پایان خاطر نشان کرد: درخواست می شود در گردهمایی مردمی در مراسم سنتی شب برات بخشی از هزینه ها را برای آمرزش و عاقبت بخیری خود و اموات به تامین مایحتاج شب عید نیازمندان شهرستان که کمیته امداد در این راستا آماده خدمتگذاری است تخصیص دهند.

 

 

کد خبر 1156541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha