نتیجه رضایت مردم از عملکرد مسئولان، خوش‌بینی به انقلاب اسلامی خواهد بود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نتیجه رضایت مردم از عملکرد مسئولان، خوش‌بینی به انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه های احیای فرهنگ شهادت اردوهای راهیان نور است که جوانان برومند کشورمان در این اردوها راز موفقیت، توکل، بصیرت، شجاعت و ولایت مداری، دینداری و معنویت جوانان هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده می کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: ببینید غربی ها و آمریکایی ها جوان ایرانی را فقط به عنوان کارگر خودشان میدانستند و نمی گذاشتند جوان ایرانی تخصص داشته باشد و کم نداشتیم که مهندسین و متخصصین خارجی که به علت تحریم ایران را ترک کردند و فکر می کردند که با رفتنشان ایران زمین خواهد خورد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: به برکت انقلاب ببینید امروز جوانان ایرانی در چه رتبه ای قرار دارند و دشمنان خبیث پس از پیروزی انقلاب اسلامی با سه برنامه مهم، کاربردی و راهبردی تهاجم، تحریم و تحریف وارد عمل شد و همه را با تمام توان عملیاتی کردند، نتیجه این اقدامات را دیدیم، هم در تهاجم نظامی دشمن که نه در مرزها بلکه خیلی دورتر از مرزها آنها را زمین گیر کردیم و هم در معنویات، اعتکاف ها و غیره که غوغایی مثال زدنی را به وجود آوردیم.

وی با اشاره به ارسال ماهواره نور ۲ به فضا، ابراز کرد: این ماهواره ارتقاء ‌یافته ماهواره نور ۱ و ماموریت آن، سنجشی و اطلاعاتی است و اطلاعات جمع‌آوری ‌شده توسط آن می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد، این ماهواره می‌تواند در مقیاس بزرگ و با دید بسیار وسیع از فاصله ۵۰۰ کیلومتری، حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله را رصد کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: قرار گرفتن ماهواره‌ها در این مدار به ‌معنای آن است که کشور ما در مداری کاربردی از فضا برای استفاده از ماهواره‌ها قرار گرفته است. 

وی توانمندی های علمی و نظامی ایران را عظیم دانست و تصریح کرد: اکنون ماهواره نور از حالت ماهواره‌های آزمایشی قبلی خارج و قابلیت و کارکرد یک ماهواره نظامی جدی را دارد و مهمترین نکته این‌ است که، فرزندان انقلابی این مردم توانستند سینه آسمان را شکافته و جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان اولین کشور مسلمانی معرفی کنند که ماهواره را در فضا قرار می‌دهد.

امام جمعه پردیس با اشاره به برگزاری قرارگاه خدمت رسانی تشریح کرد: هفته آتی قرارگاه خدمت رسانی که حدود ۶ ماهی است که به همت مسوولان شهرستان آغاز به کار کرده و ۱۱ جلسه را در نقاط مختلف شهرستان برگزار کرده، در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس تشکیل و پای درد و دل مردم خواهیم نشست.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: از مسوولان تقاضا داریم تا تمام تلاش خودشان را کرده تا مسائل و مشکلاتی که در این قرارگاه خدمت رسانی مطرح و مصوب شده و واقعاً مردم از این مشکلات رنج می کشند را مرتفع کنند.

امام جمعه پردیس عنوان کرد: امیدواریم با تلاش مسوولان به وعده های داده شده جامه عمل پوشیده و هم رضایت مردم عزیزمان که رضایت خداوند متعال است را بدست بیاورید زیرا نتیجه رضایت مردم خوش‌بینی به انقلاب اسلامی و دین و غیره خواهد بود.

کد خبر 1156550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha