آغاز برنامه های هفته «جوان» در فارس با زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توسط وزیر ورزش و جوانان

سرفرازشکوهی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در هفته «جوان» برنامه های متعددی را به اجرا در خواهد آورد که با زیارت جوانان از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز می شود.

«محمدمهدی سرفرازشکوهی» با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز «جوان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در هفته «جوان» برنامه های متعددی را به اجرا در خواهد آورد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته «جوان» استان فارس افزود: برنامه های هفته «جوان» با تجدید میثاق و عرض ارادت جوانان استان فارس به ساحت نورانی حضرت احمد ابن موسی (ع) با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار فارس و سایر مقامات ملی و استانی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: جلسه ستاد ساماندهی استان با حضور معاون جوانان وزیر و مقامات ارشد استانی با موضوع« تحکیم بنیاد خانواده و رفع موانع ازدواج» و «اشتغال متناسب با برش استان فارس» و تعیین تکلیف سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان در این زمینه  به ریاست استاندار را نیز پیش رو داریم.

سرفرازشکوهی اعلام کرد: برگزاری جلسه انس سمن ها و گروه های جهادی و فعالان جوان استان در حوزه های گوناگون با ائمه جمعه و مقامات اجرایی استان در تمامی شهرستان ها، برگزاری جشن بزرگ هفته «جوان» و تقدیر از جوانان برتر استان در حوزه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی و جشن های مردمی و خیابانی هفته جوان در هر ۳۶ شهرستان استان از سایر برنامه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: خانه «جوان» در شهرستان پاسارگاد و تجهیز پنج خانه جوان در کوه چنار، جهرم، مرودشت، لار و داراب و افتتاحیه لیگ فوتسال رده جوانان ذیل لیگ محلات شیراز تحت عنوان «لیگ منتظران» و برگزاری رویدادهای ورزشی در رشته های گوناگون در شهرستان شیراز ویژه جوانان و بیش از 40 رویداد ورزشی حوزه جوانان در شهرستان های استان در رشته های مختلف ورزشی از سایر برنامه های استان در این هفته است.

سرفرازشکوهی تاکید کرد: از خانواده ی جوانان برتر استان با همکاری فرمانداری ها و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس و معاونت اجتماعی سپاه فارس تقدیر خواهد شد و برخی از خدمات عمومی و مراکز گردشگری شهرداری شیراز به مناسبت هفته و روز جوان دارای تخفیف و یا به صورت رایگان خواهند بود و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان بازدید از مراکز گردشگری فارس برای جوانان نیز رایگان یا دارای نخفیف در این هفته خواهد بود.

وی اعلام کرد: اعمال تخفیف و یا اکران رایگان کتابفروشی ها و سینماها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ثبت نام رایگان کتاب خانه های استان و برگزاری نمایشگاه معرفی کتاب با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، معرفی جوانان موفق استان در ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس، اعمال تخفیف یا مشاوره رایگان مراکز مشاوره خانواده استان فارس با همراهی اداره کل بهزیستی استان و اداره کل بانوان و امور خانواده استانداری فارس و برگزاری کارگاه های رایگان حوزه مشاوره اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی در استان با همراهی معاونت اجتماعی سپاه فارس، اداره کل بهزیستی استان و اداره کل امور اجتماعی استانداری فارس از اقدامات در نظر گرفته شده برای بزرگداشت هفته جوان در استان است.

 

 

کد خبر 1156551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha