دیپلماسی خارجی، اقتصاد، توان نظامی و رفاه مردم از مولفه های امنیت ساز است/ تلاش مسئولان در خدمت به مردم

حجت الاسلام محمودی به ابعاد متعدد تامین امنیت کشور گفت: مذاکرات و چانه زنی دیپلماسی خارجی، اقتصاد، سبک زندگی و تامین نیازهای فرهنگی، توان نظامی و رفاه مردم از مولفه های امنیت ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به توسعه تجهیزات نظامی مثل ساخت موشک نور و همت دستگاه های امنیتی در برقراری امنیت کشور اظهارداشت: جنبه های مختلفی در این حوزه نقش دارد که تقویت آن به ارتقا و امنیت کشور کمک می کند.

 

امام جمعه موقت اصفهان مذاکرات و چانه زنی دیپلماسی خارجی، رشد اقتصاد، سبک زندگی و تامین نیازهای فرهنگی، ردش توان نظامی و رفاه مردم را از مولفه های امنیت ساز در کشورمان بیان کرد.

وی ادامه داد: همه کسانی که در این حوزه فعالیت و همت والا دارند تلاش آنان در تامین امنیت کارآمد و کارساز است از این رو باید سهم خود را در هر عرصه ایفا کنیم و مسئولیت ها همه به مدیران سپرده نشود.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه نهادهای مختلفی در تامین امنیت تلاش و کوشش می کنند، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در داخل کشور با استفاده از منافقین است اما شناسایی به موقع این گروه ها مانع از بی نظمی و تهدید علیه امنیت شده است.

وی یادآورشد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در جمع آوری اطلاعات و شناسایی گروه هایی که امنیت را تهدید می کنند همت زیادی دارند که هیچ گاه نمی توانیم قدرشناس چنین خدماتی باشیم.

 

*تلاش مسئولان در خدمت به مردم

 

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به حضور همیشه در صحنه و بیدار مردم گفت: مسئولان باید بهترین و شایسته ترین خدمات را در حق چنین ملتی انجام دهند.

وی بیداری و هوشیاری ملت ایران نسبت به توطئه دشمنان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در بسیاری از موارد از مسئولان هم جلوتر بوده و زودتر از آن ها از توطئه های استکبار جهانی آگاه شده اند.

 

حجت الاسلام محمودی بابیان اینکه خون شهدا برای این پست های اداری ریخته شده، اذعان داشت: مسئولان و کارکنان باید وظیفه خود را در خدمت به کشور و مردم به درستی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: بیداری و هوشیاری مسئولان و تلاش برای خدمت رسانی موجب افزایش اقتدار نظام و کشور و افزایش امیدواری و رضایت شهدا خواهد شد.

کد خبر 1156562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha