حضرت علی اکبر(ع) الگوی شاخص جوان مومن انقلابی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: حضرت علی اکبر(ع) الگوی شاخص برای جوان مومن انقلابی در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲۰ اسفند با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: حضور منطقه ای و راهبردی ایران اسلامی، پیشرفت های هسته ای و قدرت دفاعی را آنچنان که رهبرمعظم انقلاب می فرمایند نمی توان معامله کرد و این ها از خطوط قرمز هستند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: تعهدات غرب را باید راستی آزمایی کرد همچنین کشورهای اروپایی اجازه نزدیک شدن به خطوط قرمز ایران اسلامی را ندارند و در جریان مذاکرات باید به تمام اصول متعهد باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: ایران اسلامی در مسیر گام دوم تمدن سازی در حال حرکت است و این مهم با وجود جوان مومن انقلابی میسر می شود.

 

وی اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو، سیره و منش رفتاری برای جوانان امروز است و با وجود این الگوی شاخص جوانان به قله های کمال و معرفت می رسند. 

 

به گفته وی، یکی از اصلی ترین برنامه های دشمنان نظام اسلامی در جریان نفوذ، تغییرات نسلی است که نسل جدید دنباله رو نسل انقلاب نباشد، استکبار به دنبال برنامه ریزی است تا نسلی که الگوی فداکاری در دنیا شده است را تحقیر کند و برنامه دیکته شده ای ارائه دهد تا این نسل دنباله رو نسل انقلاب نباشد. 

 

شعار تمامی مردم آزاده، مرگ بر آمریکا است

 

امام جمعه شهر کرج ادامه داد: در دولت اوباما، هدف تغییر سیرت جمهوری اسلامی به واسطه نسل جدید بود تا به این وسیله دشمنان با شعار مرگ بر آمریکا و امید به جوانان ایرانی نظام اسلامی را هدف قرار دهند. 

 

وی با اشاره به اینکه این خیال خامی بود که در برنامه ریزی استکبار قرار داشت عنوان کرد: عملکرد آمریکا و رژیم عاصب در دنبا زمینه ای شد که نسل سوم و چهارم انقلاب قوی تر از نسل های اول در صحنه حضور پرشور پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: شعار تمامی مردم آزاده، مرگ بر آمریکا است، آنچنان که در ایران اسلامی و با اقدام سپاه پاسداران انقلاب شاهد پرتاب ماهواره قدرت و اقتدار ایران بودیم. 

 

توسعه همراه با امنیت است و پرتاب ماهواره از طرف ایران، دشمنان را عصبانی کرد و برای آنان اثبات شد که با وجود تحریم ها با رویکرد نگاه به دورن و جوان گرایی و هماهنگی به بالاترین سطح دانش می توان دست پیدا کرد. 

 

جهاد تبیین فریضه واجب امروز است

 

امام جمعه کرج اظهار کرد: کوتاهی در زمینه تحقق جهاد تبیین سوء استفاده برای فرصت طلبان و دشمنان است آنچنان که رهبرمعظم انقلاب تأکید داشتند که جهاد تبیین یک فریضه است.

 

وی ادامه داد: راه نجات جهاد تبیین است و رهبرمعظم انقلاب در این خصوص فرموده اند که ابزارها را باید به روز کرد و شیوه های تولید محتوا را با توجه به تحقق این امر مهم تغییر داد. 

 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: عدالت قضایی از جمله اقداماتی است که این روزها قوه قضائیه با جدیت آن را دنبال می کند، چرا که اگر جامعه به سمت تحقق عدالت حرکت کند، دنیاطلبان و افراد متخلف و نامتعادل کنار می روند و شاهد حیات طیبه در جامعه خواهیم بود. 

 

 

کد خبر 1156567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha