پیام شهدا ولایتمداری است/ دولت و قوه قضائیه دست افراد سودجو را از اقتصاد و معیشت مردم کوتاه کنند

حجت الاسلام عادل پور پیام شهدا را ولایتمداری برشمرد و گفت: امروز عزت، استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون مجاهدت مردانی است که جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۲۰ اسفند) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته خرمشهر که در مصلای مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، غفلت را مانع متقی شدن انسان دانست و اظهار کرد: برای برداشتن این مانع می بایست غفلت زدایی کرد اما عوامل و اسباب غفلت زدایی پیوند با قرآن کریم، ارتباط و اتصال به اهل بیت عصمت و طهار (ع) و ذکر گفتن است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر در بخشی از سخنان خود، پیام شهدا را ولایتمداری برشمرد و افزود: امروز عزت، استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون مجاهدت مردانی است که جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

 

وی تصریح کرد: قدرشناسی و قدردانی از شهید و خانواده شهدا یک وظیفه شرعی است و همه ما موظف هستیم در مقام شهدا سرتعظیم فرودآوریم.

 

حجت الاسلام عادل پور با انتقاد از گرانی برخی کالاهای اساسی ابراز کرد: متاسفانه قیمت برخی کالاهای اساسی مردم به رغم بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور در دولت سیزدهم همچنان رو به افزایش است که این موضوع قابل قبول نیست.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از سودجویان، معیشت مردم و تخریب دولت را هدف قرار داده‌اند که نیاز است دستگاه‌های متولی از جمله دولت و قوه قضائیه دست این افراد را از اقتصاد و معیشت مردم کوتاه کنند.

 

امام جمعه خرمشهر به سفر معاون اجرایی رئیس جمهوری اسلامی به استان خوزستان و خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: این سفر در ادامه سفر رئیس جمهوری و تکمیل مصوبات آن سفر است که نشان می‌دهد دولت عزم جدی برای رفع مشکلات کشور، استان و خرمشهر دارد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان قلب خرمشهر قرار است مردادماه سال آینده راه اندازی شود تاکید کرد: تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر نیز در سال آینده به بهره برداری می رسد. ضمن اینکه اعتبار فاز دوم جاده خرمشهر به اهواز تامین شده است.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختلاف اعضای شورای اسلامی شهر برای عزل و ابقای شهردار خرمشهر خاطر نشان کرد: اعضای شورای این شهر باید از خدا بترسند تا آه مردم مظلوم خرمشهر گریبان آنها را نگیرد. اکنون اولویت مردم، دغدغه اعضای شورا نسبت به سکونت شهردار نیست.

 

وی از فرماندار و مسئولان منطقه آزاد اروند خواست تا به مسئله شورا و اختلاف موجود ورود کرده و به نتیجه ای برسند و تاکید کرد: مردم، اعضای شورای را موکل خود قرار داده اند تا مشکلات شهر را حل کنند، پس می بایست امر به معروف و نصحیت کنید و از روی شناخت‌ها حقوق مردم خرمشهر را مطالبه کنید.

 

کد خبر 1156570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha