حضور در مساجد سرمایه ای برای دوران جوانی است

امیرسرتیپ حدادی گفت: حضور در مساجد و اقامه نماز اول وقت و قرائت قرآن سرمایه ای برای دوران جوانی است.

امیرسرتیپ «علی حدادی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به سرمایه اندوزی در دوران جوانی و نوجوان اظهارداشت: قرائت قرآن، نماز اول وقت، حضور درمسجد و دعای پدر و مادر سرمایه ای بزرک برای افراد است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: حضور در مساجد و اقامه نماز اول وقت و قرائت قرآن سرمایه ای برای دوران جوانی است و نباید این فرصت ها را دست کم گرفت.

 

وی به نسل جوان و نوجوان توصیه کرد تا همواره نسبت به اقامه نماز و قرائت قرآن و کسب فیض معنوی همت داشته باشند و از آن برای رشد و سعادت دنیا و آخرت خود استفاده کنند.

امیرسرتیپ حدادی جذب سرمایه معنوی را برای همه و خروج از مشکلات ضروری دانست و تصریح کرد: برکات الهی با همین ارتباطات معنوی بدست می آید و نباید با شبه افکنی ها دشمنان از مسیر واقعی دور بشویم.

 

وی با اشاره به توطئه های گوناگون دشمن علیه جوانان ما اذعان داشت: با تقویت ارتباط معنوی و حضور در مساجد این توطئه ها نقش بر آب خواهد شد.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور فضای مجازی و دغدغه های این حوزه را نیز مهم خواند و گفت: فرصت ها و تهدیدهای زیادی در این عرصه وجود دارد که با شناخت کامل می توان از آن استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه کسب توانمندی برای کار در این عرصه لازم است، افزود: مخالفین نظام و کشورهای استکباری دنیا برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان برنامه های منسجمی دارند و استفاده از فضای مجازی برای تخریب چهره انقلاب برای همین موضوع است.

کد خبر 1156582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha