همه شهرهای کشور جایگاه حکیم نظامی را گرامی می ‌دارند 

شالویی گفت: از روز پانزدهم اسفند با شروعی نیکو از کنار حرم مطهر رضوی، برنامه های مرتبط با بزرگداشت حکیم نظامی آغاز شد. از آن روز تاکنون شهرهای مختلف کشور ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند و سایر شهرها نیز در هفته پیش رو، برنامه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، محمود شالویی در آیین بزرگداشت حکیم نظامی که امشب جمعه بیست اسفندماه در تالار وحدت برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان داخلی و خارجی حاضر در این مراسم از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همکاری بی دریغ برای گرامیداشت نظامی بزرگ تقدیر کرد.



شالویی ادامه داد: از روز ۱۵ اسفند با شروعی نیکو از کنار حرم مطهر رضوی، برنامه های مرتبط با بزرگداشت حکیم نظامی آغاز شد. از آن روز تاکنون شهرهای مختلف کشور ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند و سایر شهرها نیز در هفته پیش رو، برنامه خواهند داشت.



وی همچنین به سایر فعالیت های برنامه ریزی شده در بزرگداشت حکیم نظامی اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی طراحی شده است. همچنین تمامی نمایندگی های ایران در خارج از کشور، از امروز پرچم بزرگداشت را در کنار پرچم عزیز ایران قرار دادند و به دنیا اعلام کردند که شاعر و حکیم ایرانی را گرامی می دارند.
 


رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی علاوه بر مجموعه های وابسته به وزارت ارشاد،  از همکاری  وزارتخانه هایی چون آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت میراث فرهنگی نیز قدردانی کرد.

 

گفتنی است در این آیین امیرعبدالحسینی، دبیر ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گزارشی از فعالیت های این ستاد ارائه کرد. 






 

کد خبر 1156591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha