نهضت استفاده از توان داخلی اجرایی و تقویت شود

وحیدی گفت: بخشی از مشکلات ما در گرو توجه به نیروها و عوامل و امکانات داخلی است و نهضت استفاده از توان داخلی اجرایی و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از مازندران، « احمد وحیدی» شامگاه امروز جمعه ( 20 اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود اظهار کرد: همه ما باید با دست خود تغییرات ایجاد کینم و رشد و شکوفایی در گرو تغییرات درست و به دست خودمان است.

وزیر کشور افزود: همانطور که نباید چشم به خارج داشته باشیم و نباید وابسته به بیگانگان باشیم باید برای رشد توانمندیهای داخلی و حل مسائل و مشکلات خودمان تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اینکه مرکبات با قیمت مناسب به فروش نمی رسد و مردم در این راستا گلایه مند هستند باید در بخش ساماندهی در این راستا وارد عمل شده و شرکت های تعاونی و یا هر شرکت دیگری برای سامان بخشی به این حوزه  ایجاد شود.

 

وحیدی گفت: بخشی از مشکلات ما در گرو توجه به نیروها و عوامل و امکانات داخلی است و نهضت استفاده از توان داخلی اجرایی و تقویت شود.

وزیر کشور افزود: دولت مردمی تلاش دارد تا اقتصاد را فعال و مردم در بخش ابتکارات و کارآفرینی تلاش کنند و با به روز کردن ابتکارات در دل مردم توسعه را افزایش دهیم.

 

وی یادآور شد: ظرفیت های علمی فراوانی در همین روستاهای مازندران و شهرستانها نهفته است و باید با شناسایی این ظرفیت ها برای توسعه اقدام شود.

کد خبر 1156595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha