مردم به تحقق مصوبات دولت در مازندران امید بسته اند

بابایی کارنامی خطاب به رئیس جمهور گفت: امیدواریم این سفر آخر نباشد و هر آن چه امروز بیان شد در قالب کارگروه‌ها بررسی و هرچه زودتر مصوبات استان محقق و عملیاتی شود‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«علی بابایی کارنامی» امروز(۲۰اسفند) در جلسه شورای اداری استان مازندران با حضور آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور دولت سیزدهم اظهار کرد: آقای رئیس جمهور بنده چند مطالبه دارم اول اینکه استان مازندران را به‌خاطر فرصت‌هایی که در آن وجود دارد ویژه ببینید، دوم اینکه مدیریت ساحل و جنگل‌ها و همچنین توجه به پروژه‌های نیمه تمام با میانگین ۳۰ سال روی زمین مانده همچون چهار بانده کردن جاده ساری تاکام و البته در همه شهرستان‌های استان را خواستاریم.


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: راه‌های تامین منابع مالی پروژه‌ها باید فرای بودجه مجلس برود، همچنین استفاده از نیروهای انسانی در حوزه علمی، توقع ماست این استان ظرفیت بالایی است، از این ظرفیت‌ها باید به نفع کشور استفاده شود و نه فقط استان.


بابایی کارنامی گفت: امیدواریم این سفر آخر نباشد و هر آن چه امروز بیان شد در قالب کارگروه‌ها بررسی و هرچه زودتر عملی شود‌.

کد خبر 1156615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha