حضور در صحنه ملت ایران عامل شکست و خنثی سازی توطئه های دشمنان است

سردار قریشی پیروزی در برابر توطئه های دشمنان را ثمره حضور ملت ایران در صحنه های مختلف دانست و گفت: اگر دیروز تهاجم سخت و نظامی دشمن با آمادگی ملت ما در دفاع مقدس به شکست انجامید، پس از آن نیز با روحیه خودباوری و مقاومت در همه عرصه ها پیروز بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار سید قاسم قریشی» شامگاه (جمعه ۲۰ اسفند) در همایش بزرگداشت روز ملی راهیان نور و افتتاحیه هجدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که در ارودگاه شهید باکری خرمشهر برگزارشد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این روز به مناسبت حضور مقام معظم رهبری در سرزمین راهیان نور نام گذاری شده و همزمان نیز هجدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که دستاوردهای فرهنگی بسیاری برای ما داشته برگزار می شود.

 

جانشین بسیج مستضعفان با بیان اینکه این روز را به عنوان روز تجلیل و تکریم راهیان نور قرار می دهیم افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، راهیان نور، فناوری مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان در دهه های گذشته است.

 

وی تصریح کرد: امثال شهید حججی ها، دانشمندان جوان هسته ای، افتخارآفرینان هوافضا، نخبگان جهانی پزشکی و مهندسین از ثمرات پر برکت راهیان نور است. 

 

سردار قریشی با اشاره به اینکه راهیان نور در تهاجم نرم دشمن ملت ما را همانند دفاع مقدس برای مقابله پیروزمندانه آماده کرده اند ادامه داد: خدا را شاکریم که مردم ما سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری که راهیان نور را معدن طلای عظیم برای ملت ایران معرفی می کند به خوبی دریافته اند و به آن توجه دارند.

 

وی اضافه کرد: اگر چه به واسطه وجود بیماری کرونا طی ۲ سال گذشته مردم ما از حضور میدانی در سرزمین نور محروم بودند، خوشبختانه با استفاده از فضای مجازی بیش از ۳۱ میلیون نفر خود را مستفیض از این سرزمین نور کردند.

 

رئیس قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه اذعان کرد: طی چند روز گذشته و پس از اعلام رئیس ستاد مقابله با کرونا، پس از اخذ جواز آغاز فعالیت راهیان نور و ثبت نام برای عزیمت به سرزمین نور با رعایت پروتکل های بهداشتی با سیل گسترده و استقبال وسیع علاقه مندان به این سرزمین مواجه شدیم.

 

سردار قریشی از استقبال از ۳۰ هزار زائر راهیان نور در اردوگاه های یادمان های دفاع مقدس طی چند روز گذشته خبر داد و بیان کرد: از نکات مهم این سفر حضور جوانان به ویژه دانشجویان در سرزمین نور بود و با وجود آمادگی که داشتیم حضور پر شور و شوق این عزیزان موجب حیرت و تعجب میزبانان شد.

 

کد خبر 1156640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha