گردو غبار مدارس ایلام را تعطیل کرد/ فعالیت ادارات با ۲ ساعت تاخیر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی امروز شنبه ۲۱ بهمن به علت بروز گرد و غبار تعطیل و به صورت مجازی است و فعالیت ادارات نیز با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مجید بیگلریان» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بنا بز تصمیم ستاد مدیریت بحران فعالیت مراکز آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل و در بستر فضای مجازی صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به بروز پدیده گرد و غبار شدید در سطح استان، تصریح کرد: به استثنای ادارات خدمات رسان و امدادی سایر ادارات نیز با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام  بیان کرد: شدت غلظت توده در مناطق شمالی استان بیشتر از نواحی جنوبی است اما به تدریج این نقاط نیز درگیر توده می شوند.

 

دیرکل هواشناسی ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز میزان دید افقی در شهرستان مهران ۱۰۰ متر است.

 

ناصر ملکی  خاطرنشان کرد: توده گرد و غبار از دیشب وارد استان ایلام شده و به تدریج تمام استان را در بر می گیرد و از عصر امروز نیز فروکش می کند.

کد خبر 1156665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha