تجلیل از مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی

همزمان با آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز از مدیران مسئول و فعالان مسجدی کانون های فرهنگی هنری استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با آئین عبادی سیاسی نماز جمعه 20 اسفند تبریز از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری برتر مساجد استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و مدیر ستاد فهما استان تجلیل بعمل آمد.

این مراسم که به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی مساجد با همکاری ستاد نماز جمعه تبریز و بنیاد مصلای حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد؛ با تجلیل از ۵ نفر از مدیرمسئولان فعالان و برگزیده گان  کانون های مساجد در عرصه فعالیت های فرهنگی و مذهبی و اجتماعی در بین الصلاتین پیگیری شد.

حجت الاسلام جابری از شهرستان بناب، سیدابوالفضل موسوی حدادان از کانون خاتم النبیین شهرستان خدآفرین، علی معصومی از کانون باب الحوایج ملکان، علی انگوتی از شهرستان میانه و شهناز طارمحمدی از کانون امام حسین(ع) قم تپه تبریز؛ تجلیل شدگان این برنامه بودند.

گفتنی است؛ روز گذشته سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه تبریز نیز «محمد هادی نیا» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بود که طی سخنانی به تشریح گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و برنامه های ستاد در طول سال 1400 پرداخت.

کد خبر 1156685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha